søndag den 4. marts 2012

Serie-søndag


Er der noget federe end at slappe den på sofaen med cola, chips, junkfood og serier i tv på en søndag??? Særligt, hvis man har tømmermænd, haft en hård uge og/eller..... Nårh nej, det var dengang jeg var ung!
Okay, så det var dengang, men jeg er altså stadig vild med serier! Og der findes heldigvis en masse af slagsen - nogen bedre end andre, ingen tvivl!

Her er et par af mine favoritter:

En fantastisk serie med fed humor (lidt grov), en hovedperson, der i bund og grund er et godt menneske, men har lidt svært ved at gøre tingene på den rigtige måde. En super cool David Duchovny, en smækker-lækker Natascha McElhone og en kantet Madeline Martin. Tingene bliver IKKE pakket ind, så du skal ikke være sart ;-)
Her får du lige en lille smagsprøve....




En anden af mine favoritter er: 

Den handler om 4 Nørder (med stort N):

Sheldon; der en socialt handicappet, ikke forstår ironi og er meget direkte - INGEN filter!
Howard; der tror, at han er Guds gave til kvinder, lægger an på alt på en meget klam facon.
Raj; en inder, der ikke kan snakke med kvinder - han bliver total mundlam i deres selskab.
Leonard; den mest 'normale' af dem, der fungerer socialt og tættest på det 'almindelige' menneske.

Leonard & Sheldon deler lejlighed, og det hele starter da de får en ny nabo; den flotte, BLONDE Penny, der har alt i udseende, hvad hun savner i intelligens - med drengene er det naturligvis modsat.
Leonard forelsker sig i Penny, og så er vi igang!


Sidst (i dag), men ikke mindst.... Hvis jeg skal have lidt girl-power, så ser jeg denne her:

Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg synes om den.... På den ene side er den hyggelig, på den anden side lidt for plat. Døm selv...


 

God Søndag :-)